Три актуальні напрями професійного розвитку для вчителів
- Навчання та підтримка дітей під час війни.
На початку війни українським педагогам стали у пригоді поради ізраїльських фахівців. Нині ж зростає запит на аналогічне навчання від українських експертів — тих, хто в режимі реального часу опрацьовує підходи для ефективної та/або екологічної шкільної освіти під час війни.
- Турбота вчителя про себе.
Ця тема актуальна завжди, та саме під час війни вона набуває особливого значення. Педагог/-иня комунікує з дітьми щодня, має стати їхньою опорою, створювати безпечне емоційне середовище.
- Реформа Нової української школи.
Підготовка вчителів до роботи в новому навчальному році стартувала весною та влітку цього року. Також у фокусі опиняються традиційні теми: створення цікавинок до уроку, ефективне впровадження онлайн-навчання, зміни в документообігу.
Допомогти з розумінням того, яким має бути педагог, скільки корисного він чи вона має можливість втілити у своїй діяльності, може професійний стандарт. Він містить опис загальних та професійних компетентностей учителя за кваліфікаційними категоріями, синхронізується з державними освітніми стандартами та дозволяє українським учителям самостійно визначати цілі для саморозвитку та професійного вдосконалення, оцінювати програми підвищення кваліфікацій щодо їхніх запитів, уникати необ’єктивного оцінювання під час атестації та сертифікації.